Love In The World

 

 

خب اینم از لینک دانلود با بهترین کیفیت ممکن :

 

متن :

Years ago, when I was younger

I kinda liked a girl I knew.
She was mine, and we were
swethearts
That was then, but then it’s true

I’m in love with a fairytale,
even though it hurts
‘Cause
I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed.

Every day we started fighting,
every night we fell in
love
No one else could make me sadder,
but no one else could lift
me high above

I don’t know what I was doing,
when suddenly, we fell
apart
Nowadays, I cannot find her
But when I do, we’ll get a brand
new start

I’m in love with a fairytale,
even though it hurts
‘Cause
I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed

She’s a fairytale
Yeah…
Even though it hurts
‘Cause
I don’t care if I lose my mind

I’m already cursed

 

ترجمه :

“پری”

سالها پیش وقتی که جوون تر بودم
عاشق کسی بودم که خوب میشناختمش
اون
مال من بود و ما معشوقه های همدیگه بودیم
این مال اون موقعهاست , اما
حقیقت داره !

من عاشق یه پری هستم !
حتی اگه این اثر بدی روم بذاره
چون  اگه
دیوونه هم بشم برام مهم نیست
من از قبل نفرین شدم . . .

هروز دعوا میکردیم ولی هر شب عاشق هم میشدیم
هیچ کس دیگه نمیتونست
بیشتر از اون منو ناراحت کنه
اما هیچ کس دیگه هم مثل اون نمیتونست من و
تا این اندازه به اوج ببره

من نمی دونستم دارم چیکار میکنم تا موقعی که ناگهان ……
“از هم
جدا شدیم”
این روزا نمیتونم پریم رو پیدا کنم
اما اگه بتونم پیداش
کنم , دوباره از نو شروع میکنیم

من عاشق یه پری هستم !
حتی اگه این اثر بدی روم بذاره
چون  اگه
دیوونه هم بشم برام مهم نیست
من از قبل نفرین شدم . . .


نظرات شما عزیزان:

T-kal
ساعت18:47---8 شهريور 1392
سلام.قشنگ بود.

از آهنگهای عاشقانه انریکه میشه بذاری برای کلیپ می خوام .خبرم کن ممنون
پاسخ: خواهش میکنم قابلی نداشت ! چند تا از آهنگ های عاشقانه ش رو گذاشتم یک مروری بکنید پیدا میکنید ... حالا اگر آهنگ خاصی مد نظرتون هست فرمایید تا قرار بدم ... مرسی که سر زدید


Mahsa
ساعت23:18---5 شهريور 1392
Perfect ! Thank you

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.